Ahad, 7 Disember 2008

Wajah Baru BlogKu.

Setelah sebulan lebih aku kerjakan blog nie. Akhirnya selesai jugak aku mengedit blog nih. Dari 'A Peaceful World' , aku ubah skin blog ni ke ' My Love Will Get You Home' then tak sampai beberapa bulan aku tukar pulak ke 'Monkey :n3sl0_51: Music'.Tp aku bkn monyet. Wondering Wondering Sekali lagi, aku tukar lagi, aku gune skin 'corsages:hello, colours'.Lepas tue, aku rase mcm tak best aku ronda-ronda blog org aku jumpe template nie 'Comptech Blue'.. really nice..:n3sl0_45: tapi korang tak rase ker yang aku nie sengal+cerewet sikit?? sikit jer keyh.. No Idea

Anyway, antara skin2 yang aku pernah guner aku rase yg 'A Peaceful World' paling bnyk pujian yang aku terima:cinonet_30: thanx pd yg memuji..:cinonet_24:yang tak puji tue nnti puji keyh.. haha.. ape komen korang tentang blog nie..bagi la komen sikit komen korang sangat membantu untuk memajukan blog nie.. thanx keyh..gataihuhu..
Image Hosting
:old: p/s: selamat hari raye aidiladha!


ByeByeByeByeByeByeBye
assalamualaikum..
komen90x huhu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan